fortsätter att vara het....

Satte återigen en del bra tips igår. 4 av 5 är fullt godkänt. Jag har hållit en bra nivå det senaste och jag tänker fortsätta så idag.
Dagens tips:  

Boulogne-sur-Mer - Reims, 1:a, 1.90
Visserligen har inte Boulogne den bästa formen men inte heller Reims. Vinner Boulogne börjar dom dock närma sig toppen igen och jag tror den motivationen fäller avgörandet samt att de i grunden är bättre och att de spelar hemma.  

Vitesse - Roda JC, 1:a, 1.70
Vitesse med Lasse Nilsson har sett bra ut på slutet med många bra resultat. Tvärtom för Roda. Det är hemmaplan bidrar till ettan.  

SC Freiburg - FC Augsburg, 1:a, 1.60
Freiburg leder ligan och är grymma hemma samt har bra form. Jag tror inget annat än ettan.  

Roddick Andy - Querrey Sam, 2:a, 3.97
Sam har visat upp ett grymt spel hitills i turneringen. Visserligen har Roddick vart bra också men vill varna för skräll och chansar med 3.97.  

Youzhny, Mikhail - Llodra, Michael, 2:a, 1.93
Llodra är också i riktigt bra form och spelade ut sin landsman Mathieu i förra matchen. Är inte favorit här hos spelbolagen men jag tror på han.

Kolla min bättre blogg:  http://bettipset.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0